Vad är mer passande än VÅRNYHETER till barnen från Oii :)

Publicerat 2013-02-21 00:25:00 | i kategori Vardag

Efter lite uppehåll så kör vi igång igen.. Våren och sommaren är ju inte så långt bort som de vissa dagar kan kännas. Right? ;)
Snön och slask kan ju få en att bli mindre pepp och tro att man snart går med shorts och solbrillor. Jag tror inte alls att jag är ensam om att känna så. Men det som får mig att verkligen känna att värmen inte är så långt bort är ju verklgen alla vårens nyheter på webshoppar, inte sitter jag och tittar ut samtidigt som jag nätshoppar ;)
Jag blir så glad av att se bilderna på ljusa fräscha kläder överallt.. Vilken är din favvo färg på våren? Min är utan tvekan TURKOS året om, men Rosa igger varmt om hjärtat också. Är detta för att jag har en son och en dotter!? No no..  Både jag, sonen och dottern har kläder av båda färger :)
 
 
Ikväll, igår och förra veckan har jag spanat in vårens nyheter hos Oii Design som säljer barnkläder 0-12år bl. a från Rockefella, Nova star, Molo och många fler.. Såå härliga färger och såå tuffa kläder. Endel plagg mer favoriter än andra. Här nedan är ettpar av mina favoriter från NOVA STARs vårnyheter som Oii säljer. Det rosa är hemklickat redan ofcourse! Wct i all ära..
 
Dom har nu fri frakt, 30 dagars öppet köp, och hur bra service som helst. Då är det kul att handla :)
kika in ni med. Klicka på bilden eller respektive märke för att komma dit..
 
 
 
Nu är det filmtajm här hemma. "The Impossible"
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: