Förmiddags picknick!

Publicerat 2012-03-04 23:19:45 | i kategori Vardag

  

Våran dag startade kl 08. Och även fast jag sovit bra inatt så var jag trött imorse. Men medans herren i huset sov så gav vi andra oss ut på picknik och boll-lek på förmiddagen. Joline älskade det! Mamman själv ångrade att hon gick hemifrån utan vantar(men när man står vid dörren påväg ut och inser att man inga har och har lovat att gå ut, jaaa då är det bara att gå ut) haha.. Tim sov sig igenom stunden vi var ute(vilket jag säkerligen också hade gjort om jag legat i vagnen och haft de så varmt och gött som han) ;)

Så.. note to my self: KÖP VANTAR!
Ååå nej jag valde heller inte rätt färg på byxor för utelek ;)

  


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: