En del av hemmet!

Publicerat 2012-06-04 10:03:08 | i kategori Hem&Inredning

Det är en konst att kunna vända pannkakor! Det vet ni va?
Jag är imponerad av dom som lyckas redan vid första <3

Nog.
Men oavsett hur jag gör med bloggandet framöver så måste jag ju visa er lite av den fina nya lägenheten.
Vi börjar komma iordning lite, men en hel del kvar att få upp i sovrummen och lite här å var. Och fondväggen som var i vardagsrummet ska bort och ersättas med samma tapet som resterande 3 väggar(nästa vecka). Gillade inte alls kombinationen, sen var det så att de som bodde innan hade haft sin tv på den väggen så det var väldigt stora och många hål där så bovärden sa att om vi inte skulle ha våran tv där så skulle dom givetvis fixa till det. Och eftersom hålen täcker ca 4 våder så frågade jag om dom inte kunde ta hela väggen då istället och att jag får min önskan igenom med tapetval. Annars gällande tapeter så var ALLT i min smak precis som det är. Så här kommer iallafall ettpar bilder jag tog häromdagen :)
Lägenheten är ju nästan totalrenoverad, men lite stör det mig allt att när dom va igång och renoverade hela lägenheten så behövde dom väl inte sluta vid tröskeln till badrummet ;) fast det är ingen låg standard på badrummet så heller men sämre än resten av lägenheten. Jaja man kan la fan inte få allt ;P
Tänka sig att vi människor aldrig är nöjda va?! haha.

Jodå jag är jättenöjd(badrummet kan man säkert fixa sen) hahaha!

 



 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: