2day!

Publicerat 2012-06-16 01:08:32 | i kategori Vardag

Himla kul att några har hängt kvar även fast jag vart/är så off här ett tag. Jag funderar ganska ofta på att sätta mig vid datorn och blogga lite men de blir aldrig av. Om det är orken eller viljan som säger ifrån vet jag inte!

Här är vi från idag ;)

 


(Det är den där svarta tapeten i bakgrunden som ska bytas, när bovärdarna bestämmer sig för att dom har tid).
Och yees, jag har gått sådär i Oordning med frillan och resten hela dagen. ;) Stackars Elin&Sebbe och Mackan som vart här på besök ;) haha..


På riktigt så behöver jag verkligen en spark i arslet, en rejäl uppryckning inför sommaren. All inspiration att öht göra något(semestra?) är helt lost. Planerna man innan tänkte? Eller ska vi alltid vara impulsiva? Ja de e la kul det med. Men jag kan nog allt tycka att planeringen av sommaren är halva grejen ;) Thats me, och nu är den glöden borta! ... Kom tillbaka! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: