Thumbs up! Då är jag med igen!

Publicerat 2012-07-11 00:57:24 | i kategori Vardag

Såhär i sommartider ska jag erkänna att jag inte orkar sitta så mkt vid just datorn(som alltid funkar att blogga ifrån). Men mobilen är ju ett himla fyndigt verktyg ;) den är alltid nära och ofta i näven(om inte för att ringa med, surfa på eller smsa med så fotas de ju med den en hel del.. (ja vafan köpte jag en sprillans systemkamera för!?) haha. Whatever, Nu ni mina vänner(om bloggappen håller sig ok) får ni se mer av oss igen! Like it or not! De finns en liten, jaa liten detalj till, till varför jag inte bloggat på ett tag. Men eftersom det inte är mer än luft nu så.. Och jag väljer att fortsätta bjuda på oss! Vem är nån att få förstöra det!? Nä! ;) Alla är faktiskt välkommna här! ;) Even U!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: