Operationsdatumet har anlänt och vi börjar...

Publicerat 2012-01-20 00:14:38 | i kategori Vardag

Operationsdatumet har anlänt och vi börjar nu planera för veckan på sjukhuset i sthlm.. Oerhört mkt blandade känslor. Men bara vi får detta gjort nu så vi kan börja leva ordentligt sen.. Jag tycker detta är mkt mkt jobbigare än va det kan verka på mig.. Jag stänger de jobbiga känslorna å tankarna lite bakom för att försöka njuta av dagarna nu hemma också. För att orka vara en bra mamma till båda barnen. För att inte falla hejdlöst in i tankar som är sånadär förutfattade dåliga tankar. Jag menar det är ju dumt att göra tanken värre än vad verkligheten kanske inte ens blir! Jag är iaf sen igår frisk från den hemska halsbölden jag haft i över en vecka. Penicilinet jag fick i sthlm funkade inte. Men igår när det var sista penicilindagen å jag precis ringt vc för att få mer hjälp så sprack den av sig självt hemma. Å de ska ni veta, var rena befrielsen. Det var bra äckligt men värt varenda svälj jag blev tvungen att ta! Efter 5 min var halsen nästan som ny :-) haha.. Otroligt! Fråb att ha vart så dålig till att må så bra på bara några minuter!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: