Jag vill så gärna ha hem Tims vagn nu så m...

Publicerat 2012-01-20 00:02:55 | i kategori Vardag

Jag vill så gärna ha hem Tims vagn nu så man kan komma ut lite med båda barnen. Den bara står i butiken å väntar på oss ihopsatt å klar att rullas ut från lagret.. Kan lönen komma nudå eller!? Och som ni märker har jag fortfarande inte fått tummen ur att sätta mig vid datorn å blogga ner seriöst! Jag har tid men inte haft lust alls.. Tim är en jättesnäll bebis och joline rår om honom ibland å vill gärna ha honom i sitt knä.. :-) joline är dessutom i en hysterisk period nu. Mycket nu för den lilla damen med en lillebror som också får uppnärksamhey, sthlmsresan då hon emellanåt var svårroad och vi kastades mellan olila sjukhus och rum.. Å så har hon ju passerat 2 år så det också hör till lite att testa sin mor å far.. Stackars pluttan! Hon kan verkligen bli HYSTERISK.. ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: