Imorgon åker vi till sthlm igen för den op...

Publicerat 2012-01-31 18:08:43 | i kategori Vardag

Imorgon åker vi till sthlm igen för den operationen vi väntat på.. Innan det(ikväll) ska jag försöka blogga klart om förra sjukhusvistelsen. Först var jag klyven, om jag verkligen ville dela med mig så ingående i de jag skrivit om det, iom att det inte är mig det handlar om utan Tim! Men det känns rätt nu. Det är just nu skönt om folk kan veta lite och förstå iom att resan inte är slut än! Från början tänkte jag bara skriva ytligt med nån enstaka bild därifrån.. Men jag vill ha just DET samlat på samma ställe där jag kan gå tillbaka och titta sen. Så jag väljer att visa er Tims sjukhustid de första veckorna i hans liv! Det kommer sen..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: