Piri-Piri

Publicerat 2012-02-14 17:33:26 | i kategori Shopping/Tips

I slutet på januari var jag på klädparty för Piri-Piri. Det fanns så mycket fint. Men såkart (när man kan) ville jag ju "designa" plagg själv.. Alltså välja tyger. Och det gjorde jag men ack så svårt det var. Jag försökte först se ut(av de uppsydda plagg hon hade med sig) vilka plagg jag ville ha, och sen välja tyger till dem. Och det var just den biten med tygerna som var svårt för hon hade hur mycket tygprover som helst med sig!

Såhär blev iallafall reultatet..och jag är nööjd! ;)
Man kan nästan på bilderna tro att det är ett set iom att byxorna är ballongmodell och bilden inte är helt rättvis. Men det skiljer ganska mkt i storlek för det är en tröja till Joline och byxor till Tim. strl 56/62 och 92.

 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: