Lilleman verkar ha lite ont emellanåt så v...

Publicerat 2012-02-07 00:27:48 | i kategori Vardag

mms_img-16598512 (MMS)

Lilleman verkar ha lite ont emellanåt så vi skjuter på med lite alvedon igen ett dygn. Aaaaj i mammahjärtat att se sitt barn ha obehag! :-( men snart killen är allt bra <3 Vi är nu hemma.. Jag har hunnit packa upp, tvätta ettpar maskiner tvätt från packningen, bäddat rent sängen, duschat.. Nu j***ar lär jag sova gött inatt! Joline somnade 20.30(lagom) och hon är såååå nöjd att vara hemma, vilken skillnad på henne alltså. Imorgon skippar vi dagis. Även hon behöver nog få landa hemma lite innan vardagen drar igång! Imorgon blir världens lugnaste dag(jag tänker minsann gå i min fleecerock HELA dagen efter morgonduschen!!!). Godnatt ni fina läsare!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: