BRA DAG!

Publicerat 2012-02-11 00:17:07 | i kategori Tim <3

Idag är en mycket bra dag. Tim Har slått sitt egna rekord i att vara vaken(Jag har vart nojjig att han sovit för mkt tidigare dagar). Men idag har han nog vart vaken upp mot 5-6 timmar totalt, till skillnad mot tidigare dagar kanske 2 timmar totalt. Han piggar på sig minsann. Och idag är första dagen han har vart HELT som vilken frisk bebis somhelst och inte visat någon som helst antydan på att ha ont efter operationen. Han har vart en nöjd, pigg och allert liten skit <3 Så idag mår även hans mamma gott i hjärtat!

Han har idag också lyckas få in rutinen på sina måltider. Tillskillnad från förut(varannan eller redan efter en timme) mot nu närmre 3 timmars intervall. DET känns lite bättre måste jag säga. Men han bestämmer, så säger han en timme så lyder jag ;)

Jag har såklart fotat lite emellanåt om dagarna, men mest har blivit med mobilen(som ni sett) så bilderna jag bjuder på kan vara riktigt kassa, men hursom så är det bilder och bilder älskar jag!

Idag!

 

Jag önskar det gick lägga om alla mina smsblogg-inlägg i rätt grupp ("Tim") men det verkar inte gå. Attans!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: