Bara en massa bilder på när han ligger i s...

Publicerat 2012-02-02 17:51:00 | i kategori Vardag

mms_img351755904 (MMS)

Bara en massa bilder på när han ligger i sin säng. Men det är mkt för egen dokumentation också :-) Nu är vi iaf på plats på avdelningen och vårat rum. Dr. Wester gissade efter op att han SOM TIDIGAST skulle vara intresserad av mat ikväll. Men han ville äta redan på uppvaket förut. Bra bra.. "nu är han ju fixad/lagad" som dom säger så nu ska han ju behandlas precis som vanligt. Dock tycker jag fortf det är lite obehagligt just iom att han har kvar kateter och dropp. Men droppet tas kanske bort sen efter en amningsvägning, om han vill äta mer och katetern tas bort imorgon. Han är alltså fortfarande tröttis och sover men snart ska jag störa honom lite för att se om han vill äta.. Vi slappar nu en stund helt enkelt. Vi är på helt rätt väg! Och imorgon får jah äntligen krama om min prinsessa också. Eller vem vet, nu kanske hon är sådär härligt katig, självständig som sovit utan mamma och pappa 2 dagar. Så jag kanske inte får nån kram ;-) hihi..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: