wihoo!

Publicerat 2011-09-11 23:47:01 | i kategori Vardag

I fredags fick jag sms från Emmaljunga att dom skickat Jolines vagn, så den borde ju komma in till butiken i början på veckan :o) Det ska bli spännande!

Emmaljunga is the shit!


Vi har haft sjukstuga nästan hela veckan och helgen. I helgen var det min tur, men idag mår jag lite bättre. Febern är borta, men hostan hänger i ännu, men den ska jag nog bli kvitt snart också :o)

Hoppas ni klarat er från förkylningar och feber!

Postat av: sandra, mamma till Loke

Vi bor i stockholm dessvärre så tror inte vi födde på samma sjukhus, Loke föddes på karolinska i solna =) Åså det där med vagn är lite knepigt just nu, jag älskar personligen åxå emmaljunga, Loke har en scooter modell -11 å jag totalt älskar den!! å nu när tvåan kommer i februari så har jag beslutsångest för vilken vagn vi ska ha. =P alltså, syskonvagnar är inte heller min grej, i o m att vi bor i stockholm är dem inte så värst smidiga + att våran bvc har SUPERSMÅ hissar! o_O Jag funderar på en teutonia fun med ståbräda till som vi även kan ha ute på landet. så inga cityvagnar å inga robusta vagnar, åså inga med lufthjul, haha jag e jättekräsen ju! =D å det där med bärsele verkar ju inte så tokigt!! Vi bor ca 1 minut från dagis så det vore kalas att bara stoppa ner tvåan i bärsele å pojken i pulkan nu i vinter =)) tack för inspirationen! =)

2011-09-12 @ 11:00:05
URL: http://loketok.blogg.se/
Postat av: Angelica

GILLA!! :D

Emmaljunga är bra grejer=)

2011-09-12 @ 14:27:40
URL: http://angelicasandberg.se/blogg
Postat av: Angelica

Men vad roligt :)

hihi, ja men det är klart, kan ju ta det runt 30 kanske? eller förresten, du bestämmer när du är tillräckligt stor! hihi ;D



Det beror ju lite på hur många bilder du vill ha oså.

Men vi får komma överrens om en liten summa, inget stort! Eftersom det var jag som frågade också :D

Kul att ha något att se fram emot ;D hihi



Kraaaam

2011-09-12 @ 18:30:45
URL: http://angelicasandberg.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: