Vagn(ar)!

Publicerat 2011-09-06 10:11:01 | i kategori Vardag

Sakta men säkert fixar sig bloggen.. det får ta sin tid!
Morgonen här startade med gnäll. Vet inte om J börjar bli sjuk kanske :o( Hon är iaf hemma från dagis idag.
Jag får inte ens gå in på toan utan att hon gnäller, men just nu sitter hon iallafall ganska nöjd här i soffan med ett rån och festis ;o)

Jag har ju i några dagar suttit och kollat ganska intensivt på vagnar.. Och nu har jag bestämt mig. Det blir nya vagnar till både Joline och bäsen. Och det blir ingen syskonvagn! Vi provar utan å sen får vi se hur det funkar i varadgen.. blir väl att införskaffa ståbräda och bärsele och alltid ha med när man åker nånstans.
Jolines nya vagn är redan beställd och kommer snart. Men bäsens beställer vi inom kort.

Jolines rosa Emmaljunga nitro city är alltså tillsalu nu om nån är intresserad.. Jag gör ett inlägg om den om en stund :o)

Kram sålänge.
Postat av: Linda Olsson

Va blir dä för vagnar dååå??? :D



Puss!

2011-09-06 @ 11:55:13
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Linda

Kul med nya vagnar. Har ni bestämt vilken modell? Kram

2011-09-06 @ 12:04:41
URL: http://linchisblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: