VECKA 28 !

Publicerat 2011-10-25 22:05:13 | i kategori Andra graviditeten

..och fler ändringar!

- Ganska skarpa sammandragningar igår och dag(Neej inte så det är dags).. hehe!
- Gått in i sista trimestern..
- Min kropp är inte som den var förra veckan(den säger numera ifrån lite)..
- Glöm att sova på rygg om natten(svimfärdig å tungt)..
- Att ta sig ur sängen är pust å stånk ibland..
- Bröna växer ÄNNU mer så jag måste snart inhandla bh´ar.. å jag tror det då får bli amningsbh då eftersom jag ändå kommer behöva det sen och jag INTE kommer behöva stora bhar såfort mjölken är ur! ;o)
- Jag TROR och gissar att ungen redan är fixerad. Sparkarna är uppåt och på ett helt annat sätt nu, det är lixom tungt nertill..(Joline var fixerad i vecka 28-28 så kanske?)

Nu är det dags jag börjar lyssa på kroppen tror jag! ;o)
-Nästa besök hos bm är om exakt en vecka. Då får jag nog svar på om han är fixerad!

Och jag har blivit lovad lite ryggmassage ikväll.. niiice!



Idag 27+2.

Ser ni.. snart kryper bäsen över 30.. iiih! :o)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: