Symtomen kommer krypandes!

Publicerat 2011-10-23 00:03:41 | i kategori Andra graviditeten

Men jag mår ändå prima.. Jag är så lycklig som är gravid och det är så oerhört coolt att i min mage växer och gror ett litet liv som snart kommer ligga i sin familjs famn. Det är ganska otroligt. Joline, den stora lilla tjejen likaså hon har vart i samma mage.. haha! vilka spekulationer man kan ha. En graviditet ska lixom inte tas förgivet. Det är inte så självklart för alla. Men jag är sååå glad över att jag kunnat få Joline och att vi nu väntar ett litet syskon åt henne. Bara det att vi råkar veta att det är en pojke innan vi ens träffat pyret, hur coolt är inte det!?

Men.. det jag skulle komma till..
Som fakta säger i vecka 28: Halsbränna, svårt ligga på rygg, kliande hud, känna sig klumpig och jaa väldigt stor.. Det är precis så jag har det nu.. ;o) haha.. Med Joline i magen kände jag mig nog mer smidig och hade inga gravsymtom såsom halsbränna(vad jag vill minnas).. Så me tanke på "tvärtom" så räknar jag nu då med att förlossningen kommer ta 20 timmar ist för 2,40.. haha!!


Jag började häromdagen spekulera i bb-väskan. vad tusan hade jag i den när vi åkte i med J?
Minns inte. Men en sak är säker denna gång, jag ska ha med mig MIN EGNA morgonrock så jag sedan slipper den "fina TUNNA blå"..
Om ett tag i ett annat inlägg får ni nog hjälpa mig mer era tips om bra saker att ha med i bb-väskan. Men det tar vi senare :o) Ännu tänker jag inte åka in..

Postat av: Therese

Hej! Hittat hit precis, oerhört fin blogg du har:) Ett stort grattis till nykomlingen som jag hoppas för er o eran son skull håller sig i magen året ut (i allafall!) Vi fick våran dotter i vecka 25 vilket var en oerhört jobbig resa, men idag mår hon bra!

2011-10-23 @ 21:06:52
Postat av: caroline

Jag köpte en jätte mysig morgonrock bara för jag fan absolut inte ville ha någon tunn trasa.... ;)

2011-10-24 @ 12:21:37
URL: http://carolinekalvelind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: