VECKA 32!

Publicerat 2011-11-21 02:39:08 | i kategori Andra graviditeten

Jag mår fortfarande oförskämt bra vad gäller graviditeten, men det börjar däremot bli ganska tungt. Att vända sig i sängen är inte längre hur smidigt som helst ;) och kudden mellan knäna började jag använda igår. hehe! Är man höggravid nu? 
Denna vecka är det dags för BM-besök igen. Spännande som alltid såklart. jag är rätt säker på att SF måttet skjutit iväg, ack så klumpig magen blivit sen sist. Rärelserna i magen är otroliga. ofta och mycket!

BB-väskan har jag faktiskt börjat se över lite nu också. Inte börjat packa, men skriva upp lite vad som ska ner, och lagt undan lite av de sakerna..(morgonrock osv).

Joline säger inte längre "bijjeboj" utan nåt mer i stil med BiaaaBoaBoj! hihi.

Åå här kan ni gissa datum för lillebror födelse!
61 dagar kvar till BF(21 jan) ♥
Som jag längtar efter dig!





Postat av: Linda

Oj redan vecka 32, veckorna går verkligen fort. Inte längesedan jag själv var i den veckan. Själv så börjar magen försvinna allt mer. Vad mycket lättare det är att sova då, man har nästan glömt bort det. Man är så van vid att ligga obekvämt och av att magen liksom är i vägen. Nej nu ska vi sova vidare, lillprinsen har ätit klart. Natti natti. Kram

2011-11-22 @ 01:57:00
URL: http://linchisblogg.blogspot.com
Postat av: Linda

Jag blev igångsatt med Joppe dagen innan BF. Annars hade jag nog gått över ganska många dagar tror jag.

2011-11-22 @ 02:07:12
URL: http://linchisblogg.blogspot.com
Postat av: Linda

Såg att inlägget råkat hamna i utkast, så jag publicerade det nu. Ja Molle passar bra till Joppe. Ja tänk vad roligt våra barn kunde haft då, lekt och busat medan vi fikat och pratat ;-)

2011-11-22 @ 02:26:40
Postat av: Linda

Det stämmer att vi bor i Skara och Götene ligger precis bredvid. Så då var ni väldigt nära oss :)

2011-11-22 @ 13:47:16
URL: http://linchisblogg.blogspot.com
Postat av: Linda

Joppe har fortfarande kvar sin spjälsäng, så han kommer ju inte in till oss på natten. Molle sover i sin vagga bredvid vår säng, men ibland lyfter vi över honom till oss för där somnar han om fortare.

2011-11-22 @ 21:15:45
URL: http://linchisblogg.blogspot.com
Postat av: Anonym

Heej!

Hehe fick inte reda på kön men jag gissar på en pojk denna gång men det får vi se på förlossningen vad det är, så spännande att inte veta :P. Lovis trodde vi va en lilleman men det vare ju inte :)).. Har sånna jäkla humörsvängningar så jag tror defenitivt att det är en pojk för det hade jag inte med Lovis :). Ja tiden går skitfort snart är vi där :)

2011-11-24 @ 10:37:07
URL: http://ronjaevelina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: