VECKA 33!

Publicerat 2011-11-27 22:58:48 | i kategori Andra graviditeten


Att jag och graviditeten är i vecka 33 nu det tror jag ju knappt på själv. Att BF dagen är här om 55 dagar är ju helt sjukt och att jag ska bli 2 barnsmamma sååå snart - det är ju bara för underbart! Joline är då inte längre bara lillasyster utan även storasyster. Idag är alltså hela 225 dagar gjorda av 280 eller 80,4% av 100. Jag mår bra, än så länge ingen uvi eller njurstensfall (som nog är det enda stora jag oroar mig över). Jag är lugn, fruktansvärt lugn. Förlossningstankar skrämmer mig inte. I know, it will hurts aaaaa lot, men jag tror nog det gör ondare om jag kniper ;) Det enda jag kan känna lite stress över är nog; Har vi vad vi behöver hemma? om inte, vad fattas? bb-väskan? tänk om lillebror kommer tidigare och vagnen inte hunnit komma! Praktiska saker, som man absolut klarar sig utan ett tag om det skulle vara så!


♥ ♥ ♥



Postat av: Linda

Finfina magen :-) Tänk att det ligger en liten prins där inne som bara väntar på att få komma ut. Min BB-väska blev inte lika bra som planerat. Eftersom jag mådde bra på fredagskväll trodde jag inte att vi skulle åka in. Men sen kom värkarna fortare än kvickt och Jonas fick packa klart sådant som jag inte packat ner innan. När jag skulle duscha efter förlossningen tog jag med mig min neccesär och då fick jag mig ett gott skratt. Helt fel schampoo, inget balsam samt Joppes tandborste...I klädväg hade jag med mig leggings men Inga långa linnen eller tröjor bara korta. Så rumpan fick glatt visa sig på vägen hem ;-) Men lika glad var jag ändå, tack och lov. Kraaam

2011-11-28 @ 10:37:52
Postat av: Monica - snart 2 barnsmamma

Ojoj, tiden går fort snart är de här, våra små :) Kan knappt fatta det!! Ser ut som ni har haft en mysig helg :) Lite lik våran helg som oxå tillbringades i skogen, städning och julpyntning - dock lämnade jag med varm hand över sladdarna till min käre B ;)

2011-11-28 @ 11:16:50
URL: http://minabusungar.blogspot.com
Postat av: Angelica

fina fina magen! <3

Täääänk att snart är han här. jag tycker nog minsann din graviditet gått fruktansvärt fort :)

hoppas min går lika snabbt :)



o tänk vad rätt du hade ;)

hihi och bättre morgonbesök än Ullared, dock är ju inte ullared helt fel heller tihihi



KRAM

2011-11-28 @ 12:18:08
URL: http://angelicasandberg.se/blogg
Postat av: Charlotte - Mamma & Gravid

Vilken stor fin kula du har på magen, verkligen hur fint som helst! Du är större den här gången än med Joline va? :)

2011-11-28 @ 19:53:16
URL: http://charlottegaines.blogg.se/
Postat av: Linda

Åh vad gullig hon är Joline :-) Ja neccesären får du hålla koll på, haha.

2011-11-28 @ 23:31:15
URL: http://linchisblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: