storasyster och lillebror

Publicerat 2011-11-11 00:37:52 | i kategori Vardag

Jag är trött, både fysiskt och psykiskt. Graviditeten börjar bli lite lagom tung. Men trots det mår jag bra! Ännu inga uvi ellet njurstensfall så jag är glad! Däremot börjar jag bli stressad. 2 månader kvar till BF, så om 1 månad kan det dra igång närsomhelst. Huua! Dags att planera. Vi har ju joline som ska ta vägen någonstans när det är dags, och mlt annat spm ännu inte är klart. Joline ska iaf få följa med till affären någon dag och köpa en present åt sin lillebror som hon ksn ge när de ses första gången. och jag ska försöka gömms med mig en present som joline får ftån sin lillebror. Jag trir det kommer bli tufft för våran tös att det inte bara är hon som kommer ha mammas och pappas uppmärksamhet längre.. Men jag kommer göra allt för att hon ska känna sig delaktig i allt som har med lillebror att göra. Och såklart försöka ge henne egentid med oss också. jag vet inte ännu om hon förstår vad "en lillebror" är.. Men hon är ofta på och visar oss vad som är lillebrors saker, lixom kläder, bilstol, babygym, säng osv.. Och om hon ser bilder på nebisar så säger hon "bäsi" eller bijjeboj" såå jaaa kanske förstår hon att det en dag kommer en lillebror.. Men jag är nervös för hur de kommer bli när hon inser att han är här för att stanna hos sin storasyster.. Jaja de blir nog hur bra somhelst.. Dumt att göra det till ett problem innan vi ens är där! Nu sömn ..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: