Söndag, 1a advent & vecka 33!

Publicerat 2011-11-27 11:02:11 | i kategori Vardag

Den här dagen då? Den har startat hur bra som helst ♥ Joline kom in och väckte mig 8.30, då var vi båda utvilade(trots att jag höll igång in på natten med att städa hemmet). Djup skönhetssömn blev det antar jag! Vi har sen 2 timmar mätta magar och idag är jag superglad över hur mycket frukost Joline åt. Hon är ganska duktig på att matvägra emellanåt och det sätter sig ju såklart då på hennes humör. Efter frukost fick hon även ner 2 clementiner. BRA! Nu ligger hon och tittar på "tubbies" och ser faktiskt ganska trött ut redan. Kanske en liten tupplur nu för henne? (igår hoppade hon middagssömn).
Igår var vi somsagt i skogen en sväng med pappa T. Och förutom det och att jag städade hemmet på kvällen så hann vi även med ärenden som storhandla och skjutsa T på julbord innan dagen var slut.

Och vet ni vad, vecka 33(i graviditeten) är här, dock inte för att stanna som tur är. För den veckan har nog snart gått den med. Vi börjar verkligen närma oss lilla lillebror nu



Nu ska jag upp på vinden och riva efter julpyntet ;)
Hoppas ni alla får en mysig första advent!

Postat av: Linda

Helt otroligt att du redan är i vecka 33. Det går verkligen undan, tiden bara rinner iväg. Inte länge sedan du la ut inlägget om att du var gravid känns det som. tycker du också att andra graviditeten går mycket fortare än den första? Vad skönt att ni har fått sova så gott inatt, härligt. Mys nu ordentligt idag :-)

2011-11-27 @ 12:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: