Sammandragningar!

Publicerat 2011-11-03 23:53:42 | i kategori Andra graviditeten

En liten uppdatering av graviditeten igen.. Mest för mig själv kanske ;)
De senaste dagarna och idag har jag haft väldiga sammandragningar, ganska så ofta. Man lixom ser hur magen blir hård och SNE, en rumpa visar att den finns..hehe!
Oftast när jag ansträngt mig lite, eller ätit mig proppmätt, eller helt enkelt bara är kissnödig.

När dessa sammandragningar kommer såhär så minns jag mycket mer från min förra graviditet med Joline, underbara känsla att få vara gravid igen alltså!


Nepp, nu mysa till pippi.
Eftersom vi inte har något planerat imorgon mer än bullbak hemma så gör det ju inget att det blev så tokigt med sömnen ikväll för Joline. Vi kan alltså sova hur länge vi vill imorgon!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: