Potta!

Publicerat 2011-11-17 01:20:37 | i kategori Vardag

Godkväll(natt). Vi har haft en hyffsat bra dag här hemma idag. Men jag börjar verkligen känna att jag måste iväg, jag känner mig fast och rastlös. Har vart hemma för mycket för länge nu och börjar verkligen tröttna på hemmet. Behöver komma ut och göra nåt! Jag går lixom runt och trampar här hemma varje varje dag nu och har ingenting för mig alls. trist i längden, även om det såklart är skönt att bara vara hemma och göra ingenting ibland också. Jaja.. Imorgon är det dagis dags för J igen, och undertiden hon är där ska jag städa(jag har börjat här nu ikväll men gav upp nyss). Och att jag är vaken shär sent beror på att jag tog mig en 3 timmars tupplur på dagen ;)

Å vetnivad. vi har ju börjat pott-träna lite. Häromdagen drog J ut pottan från toan till köket och satte sig och kissade. Då spelade det lixom ingen roll att det var i köket. Hon kissade iaf i pottan och inte i blöja ;) Så nu erbjuds pottan mer ofta. STORA tjejen minsann
och en stolt mamma!


Nu ska jag läsa lite bloggar och slappa en stund innan läggdags..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: