När kommer du bäsen?

Publicerat 2011-11-17 02:07:35 | i kategori Andra graviditeten

Jag tror absolut att jag kommer föda för tidigt denna gång.. Det trycker redan på ordentligt neråt ibland. Men det återstår att se, så behöver det ju absolut inte vara ;) spännande. Jag hoppas iaf att bäsen håller sig kvar till efter nyår! Sen är det fritt fram när som, hihi!

Just nu i skrivande stund är det världens fart på honom därinne, nästan lite too much. Den där sparken mot revbenen låter vi bli gubben, tack! ;)

Som jag längtar efter dig nu lilla liv
 65 dagar kvar till bf och jag undrar: när fasn gick det ner på 2 siffrigt?? Förlängesen juu.. haha shit vad tiden går fort.
Är du lik dina systrar tro? och vart ska bli din garderob? Mamma fixar, trixar och planerar tills du är här. så njut av lugnet i magen. Du ska se att när du väl är ute ur mammas mage så kommer det bråkas och brottas om mycket här i livet ;)

Och vad tror ni nudå? när tittar han ut? (Månad och datum).
Gissa, gissa, gissa så gör jag en liten lista med er gissningar!

Postat av: Nea- 2barnsmamma till en 08:a & 09:a

Byxorna är från KappAhl (såklart hahaha) Nä men älskar deras jeans både till Killar och Tjejer. Julia har på sig sina idag och dem verkar supersköna.

2011-11-17 @ 12:13:48
URL: http://jamieochjulia.blogg.se/
Postat av: emelie

Jag tror han tittar ut den 17:e januari! :)

kram på er <3

2011-11-17 @ 15:49:21
Postat av: sandra

jag gissar på 17 januari =)

2011-11-25 @ 09:11:57
URL: http://loketok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: