Mysigt!

Publicerat 2011-11-27 20:58:27 | i kategori Vardag

Även hemma hos oss har lite myspys åkt fram lite här och där ;)
Vi har haft en bra dag. Ett litet besök till Jolines farmor där vi fikade gott och umgicks med lite prat, och här hemma har jag fixat lite med adventsmys. Det värsta med att pynta på så vis är alla miljoner sladdar man ska trillskas med. hua! Jag är redan ganska trött, och skulle gärna lägga mig och sova. Men Joline sov lite nu ikväll så jag gissar att det blir lite sent idag! Jag ska väl hinna med att "vecka 33 blogga" lite innan läggdags också kanske ;)

  
  

Onyttigheter! Men ack så gott.. eller iofs. Man blir snäll, får i sig c-vitamin, varm inombords och ... nää julmusten kom inte undan med någon ursäkt. Men det skiter jag i ;) Det är gott!

Hur har eran dag varit?

Postat av: Linda

Så mysigt ni har det, riktigt adventmys! Julmust, glögg och pepparkakor är ett måste så här i advent. Med mjölkstockningen går det bättre, hade dock lite feber igen förut. Men känner mig betydligt piggare. Har fortfarande lite ont i ena bröstet men jag hoppas det går över imorgon. Nej nu ska jag kika på "Vem kan slå Filip och Fredrik" med Jonas. Hoppas ni har det mysigt! Kramar

2011-11-27 @ 21:18:27
URL: http://linchisblogg.blogspot.com
Postat av: Viktoria

Ät inte för mycket pepparkakor bara.Kanel kan sätta igång förlossningen..

2011-11-28 @ 15:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: