D90

Publicerat 2011-11-18 21:06:23 | i kategori Vardag

Rackarns så nervös jag var igår kl 17.01 när leveransen ännu inte dykt upp hemma, och dom hade sagt att den skulle levereras någon gång mellan 09 och 17(dom kör bara mellan dom tiderna). Jahopp där var min kamera väck tänkte jag. För vad är oddsen att dom kommer i sista sekund av totala 8 timmar?! Men 17.04 åkte han förbi.. ÅKTE FÖRBI! Så jag kunde bara hoppas att dom skulle ringa upp mig för att dom inte hittade vårat husnummer. Och ringde gjorde han också ;)

Detta var alltså "julklappen" jag var så hemlig om.. Jag måste nog ha vart förbaskat snäll i år asså ;)
Jag var som ett litet barn på julafton när jag slet upp kartongen för att kolla så alla tillbehör var med osv.
 
 Nu hoppas jag snart vara igång med lite fotande igen så ni slipper se dom kassa mobilbilderna, hihi! Dock är detta objektiv väldigt otympligt men jag kommer nog mest använda mig av de fasta objektivet ;) Och det är mycket nytt att lära med denna nya till skillnad från den jag hade innan, så de närmsta kvällarna lär jag nog sitta med kameran och dess funktioner.

Vi testade iaf att filma lite förut och det tyckte Joline var superkul, jag ska visa er sen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: