anonymt - inte min grej!

Publicerat 2011-11-03 00:25:46 | i kategori Vardag

Jag har sagt det förut och jag säger det igen; Jag svarar inte på anonyma frågor utan mail eller bloggadress att svara till.. Så vill man ha svar på saker så lämna någon form av nåt att svara till :-) Eller vill man att jag ska göra ett inlägg om frågan man undrar över så att alla får svar på en persons fråga??? Det kan jag tycka är lite väl, och tråkigt i en blogg.. Men återkom gärna med mail eller bloggadress om ni undrar något :-)
Postat av: Anonym

Oj, känner mig lite träffad där :) Har tyvärr ingen blogg,men mail har jag ju.

Undrade bara om du gjort glukosbelastning eftersom sockervärdet var lite högt. Fick för mig att man gör det runt v 29-30. Själv är jag i vecka 24 med mitt första barn och ska göra glukosbelastning snart då jag har diabetes i släkten. Så tänkte bara om du gjort det, och om det är så hemskt som alla säger!!? Har verkligen ångest för det :(



Tack för att du bedriver en jättefin blogg, Intressant, rolig, informativ och helt kanon. Förstår att det ibland kan vara påfrestande att dela så mycket av sitt liv, men jag tycker du gör det superbra.

Sen måste jag ju påpeka att du har världens sötaste dotter också, om du inte redan visste det ;)

2011-11-03 @ 13:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: