Tandl..

Publicerat 2011-05-26 19:44:41 | i kategori Vardag

Tandläkaren gick bra! Det blir inte så dyrt. Eller det beror väl på hur man ser det. Alla pengar man lägger på sina tänder kunde ju gått till något roligare.. Men innan besöket idag så hade jag förväntat mig, i värsta fall att dra ut en av de 4 som behöver lagas eller annars rotfylla den för många tusen kronor.. Men jag slipper båda dem alternativen.. Men den ena tanden är verkligen gränsfall, men jag kommer iaf undan med en lagning på den. så det kommer kosta mig 4500kr att laga 4 hål helt enkelt..

Annars hade det väl blivit 4tusen för en tand(rotfyllning) och sen tusen kronor för de andra 3, st!
Så jag är glaad ändå!

Första tiden är redan om 2 veckor. skööönt!
Postat av: Mickan

Aldrig kul med tandläkarbesök. Skönt att det bara blir lagningar ändå då.

Trevlig helg!

2011-05-27 @ 19:16:49
URL: http://angel-like.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: