Dag 3 – Mina föräldrar

Publicerat 2011-05-07 17:51:36 | i kategori 30 dagar..

Mina föräldrar.. Mamma Annette och pappa Conny, separerade sen jag var mycket liten(1år tror jag). Båda har barn både innan och efter min födsel. Så jag har ganska många syskon. Men mer om mina syskon kommer ju på dag 11. Mamma är iaf född -60 och pappa född -57. Pappa lastbilschaufför, mamma hemma och sjukskriven numera. Jag har alltid levt med min mor hemma i ett hus på landet och träffat min far ganska lite. Men idag har vi lite mer kontakt(som jag nog önskar kunde vara bättre) men men.. thats life! Mamma har uppfostrat oss bra genom alla år, utan tvekan hur bra som helst med tanke på hur många vi alltid vart.

Pappa lever idag ihop med sambo och min lillebror(4 km härifrån). Och mamma bor inne i stan(1,5 mil härifrån)med sin hoj, haha nedå men hennes intresse är motorcyklar, och jag kan tänka mig att dom säkert är ute och åker i det fina vädret nu(?)

Det är väl en kort sammanfattad förklaring av mina päron tror jag. 2 ganska så olika personer.


♥ Dag 4 – Dåliga vanor.
♥ Dag 5 – Vad är kärlek.
♥ Dag 6 – Min dag.
♥ Dag 7 – Min bästa vän.
♥ Dag 8 – Ett ögonblick.
♥ Dag 9 – Min tro.
♥ Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.
♥ Dag 11 – Mina syskon.
♥ Dag 12 – I min handväska.
♥ Dag 13 – Den här veckan.
♥ Dag 14 – Vad har/hade jag på mig idag.
♥ Dag 15 – Mina drömmar.
♥ Dag 16 – Min första kyss.
♥ Dag 17 – Ett favoritminne.
♥ Dag 18 – Min favoritfödelsedag.
♥ Dag 19 – Detta ångrar jag.
♥ Dag 20 – Den här månaden.
♥ Dag 21 – Ett annat ögonblick.
♥ Dag 22 – Det här upprör mig.
♥ Dag 23 – Det här får mig att må bättre.
♥ Dag 24 – Det här får mig att gråta.
♥ Dag 25 – Om det här vore min sista dag. 
♥ Dag 26 – Mina rädslor.
♥ Dag 27 – Min favoritplats. 
♥ Dag 28 – Det här saknar jag.
♥ Dag 29 – 10 saker du inte vet om mig.
♥ Dag 30 – En vanlig dag hemma hos mig.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: