Väntar samtal från dagis ...

Publicerat 2011-03-14 13:26:32 | i kategori

Det verkar gå bra på dagis minsann. Jag stack iväg kl 10 och ännu har dom inte ringt efter mig så jag hoppas och tror att hon har kul. Eller just nu sover hon nog. och jag skulle inte hämta henne 13.30 idag som är hennes slutatid, utan vi skulle låta henne sova klart där. Så jag väntar på att dom ska ringa så jag får hämta hem henne!

Haha, 3-4 timmar och jag vill ha hem henne nu ;o) jag borde nog egentligen passa på att njuta lite av lugnet. Men det är så ovant och jag har ingen aning om vad jag ska fördriva tiden med. Ingen att passa på, ingen att leka med, ingen att skratta med och åt.. ;oP


 Efter lämningen åkte jag till huset en stund och slavade i källaren, sen hem för en dusch och mat.. men nu då?

Vad gör man?
Vad fan gjorde man innan man fick barn?

Postat av: Angelica

jadu det kan man undra! förmodligen ingenting :P

Måste ha varit väldigt tråkigt livet då iaf haha :P



kram

2011-03-14 @ 20:26:03
URL: http://angiiesblogg.blogg.se/
Postat av: Charlotte - Mamma till Nikita

Skönt att det går så bra på dagis :)

Har också tänkt på de, va gjorde man egentligen innan man fick barn? :)

2011-03-14 @ 20:46:22
URL: http://charlottegaines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: