Gina jeans ++++++

Publicerat 2011-03-27 23:24:30 | i kategori Shopping/Tips

Jag fick för en gång skull tag på vanliga byxor som inte är
leggings eller mysbyxor. Yes yes yes!
Jag har alltid haft allvarliga problem med byxor, t o m så jag ibland nästan övervägt att gå ut i bara trosor. Det kan bli så frustrerande att inte hitta rätt någon gång! Sitter dom bra upptill så är dom oftast för korta, och är dom både lagom i längd och midja så ser det för tääskigt ut bak, typ fickor som sitter för brett isär osv.. Och så vet ni ju alla vid det här laget att jag är bekvämast i stan.. haha jag kan inte ha stela jeans som man inte kan böja sig i!

Men nu såh hittade jag 2 par i samma modell/olika färger!! Fast jag må väl erkänna att dom också var korta [tydligen skulle det vara så på dom] så jag fick gå på vår/sommarmodet och vika upp dom 2 cm nertill, då kändes det bättre, haha! Dessa finns alltså inte i längre än L32 och min kropp är nog mer L34.. Men det blev helt okej! De heter Serena supersoft jeans och finns på ginatricot! Men priset på hemsidan stämmer inte riktigt med butikerna. I butik kostar de 399kr, så ni vet ifall ni ska dit och kika!

Dom är verkligen supersoft!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: