4 av 4 testade!

Publicerat 2011-03-10 22:54:39 | i kategori

4e kvällen i rad somnar Lillstrumpan i sin egna säng, nu som först vågar jag nämna hur stolt jag är, för hade jag nämnt det efter första kvällen så hade det nog blitt annorlunda dagen efter ;o) hihi.. 20 minuter sitta på en stol brevid så somnar hon gott. Vi börjar så, innan jag lägger henne och går ut för att somna själv. Men hon har ju verkat snappa upp det där himla fort med att det är sovdags när man hamnar i sängen kring 19. första kvällen ville hon stå upp ettpa ggr och kramas men lagt sig ner snabbt igen. resterande har hon legat ner hela tiden och grejat runt sen somnat efter 20min. Mammas duktiga!

Imorgon fredag; barnvakt, parken, lite lätt alkohol. Hoppas det blir en bra kväll. Det är över 2 år sen jag var ute sist(förutom när vi var på bröllop i höstas) så det är verkligen tajm för att göra något sånt. Det blir gänget Tobbe jobbar ihop med. gubbar/killar å så jag haha.. wikvist, Bjarne, Micke, namn, namn?? haha jag vetifan vilka alla är.. Men jag och Tobbe iaf, det vet jag ju ;o)
Btw, den där: "vad ska ja ha på mig?" den har inte dykt upp på sååååå länge, här hemma mammaledig har de la inte spelat så stor roll.. slappt har funkat bra ;o) Vi konstaterade att jag verkligen behöver kläder mer än mycket annat.

Vi är lite sådär lagom tillbaka på dagis efter sjukdomar. Joline är glad i dagis, dock inte lika pigg på att jag ska lämna en stund men det blir inte förns nästa vecka igen!


Jag har vart trött sen kl 15(efter dagis 5 timmar och arbetsförmedlingsbesök).
Att jag är så trött senaste dagarna beror nog på den lilla damens EXTREMA mammighet, och gnäll.. Hon har glada stunder varje dag också men sen dagis startade tror hon jag jämt ska lämna henne så numera får jag varken gå upp eller ner i trappen utan hysteriutbrott även fast alla andra sitter kvar hos henne! Men jag klagar inte för de, såklart är det inte lätt för henne att veta ännu!

MEN jag borde iaf passa på att ta vara på sovtimmarna bättre än ikväll, haha så natti natti!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: