Shopping!

Publicerat 2011-03-05 09:18:21 | i kategori Shopping/Tips

Godmorgon lördag! Hade ni en bra kväll igår? Det hade vi.. Dock blev det inget lets dance, så jag får se reprisen ist(som jag nu såg är idag så det hinner jag inte). Vi ska iväg och köpa matta idag för ikea hade inte den jag ville ha så det blir nog en från jysk istället. Men vi hittade lite annat. Från ikea, lindex, hm och cubus. Trots att jag inte var jättepepp till shopping igår så hittade jag behövande kläder till mig. Min garderob ekar efter rensningen i flytten. Shiiit vad mycket kläder jag hde som jag inte använt på 2 år. Som nu är borta, skööööönt!
För första gången på riktigt länge äger jag nu ettpar jeans. Sen jag blev gravid så har jag bott i leggings. Jag blev helt enkelt väldigt bekväm av mig då och så höll det i, men nu är jag lite trött på att alltid använda linne leggings tunika. Men för bekvämlighetens skull, haha så blev det ändå inga tajta jeans. Nee jag kommer nog förbli ett mysmongo ;o)
Det vi köpte på cubus hittade jag tyvärr inga bilder på..

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: