Mitt i veckan!

Publicerat 2011-03-09 12:17:40 | i kategori

Då ligger man lite efter här igen. Vi har haft ganska mycket att göra både hemma här och det sista i huset så nu börjar vi slappna av vad gäller flytten. J blev hemma från dagis igår och idag igen, snorgig och hostig. men hoppas vi kommer iväg dit imorgon! Jag har vart supertrött i 2 dagar och somnat ovanligt tidigt på kvällarna. Jag har tänkt flera ggr att jag ska sätta mig vid datorn en stund men så har det inte blivit, jag har inte öppnat datalocket på 2 dagar öht. Skönt ibland. Nu är det matdags här, Joline som somnade innan lunch idag vaknade nu till så bäst att sätta fart med maten som idag blir pannkakor!


I söndags, Joline upptäcker sin skugga ;o)

Hörs senare!

Postat av: Mickan

Åh, gott med pannkakor! :)

2011-03-09 @ 23:04:47
URL: http://angel-like.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: