Lindex och AF!

Publicerat 2011-03-02 21:01:29 | i kategori Shopping/Tips

Godkväll underbara ni! Våran dag har gått i ett. Dagens to do är avklarat och jag känner mig pepp till jobbsökandet. Solen som lyste med sin närvaro idag gav mig en massa ny energi, yeees! Efter af så blev det en kort sväng på stan innan vi åkte hem. Och en påse med några plagg till J följde med. Hon behöver verkligen en uppdatering i sin garderob. Likaså jag egentligen, eller för att inte talat om T.. Men J går först, så mycket roligare att titta på kläder till henne om inte annat ;o)



När vi kom hem så blev det städning av golv, och det mina vänner kan jag säga er är inte en så enkel(snabb) uppgift längre, haha.. Joline gör allt för att hindra mig verkar det som, går hon inte precis framför mig så hänger hon sig fast i mitt ben, eller ställer ner allt från bänkar och bord på golvet.. Jag blir så fulliskratt för varje sak hon ställer ner. Min söta! Hon kanske trodde hon hjälpte?

Påtal om att protestera så är det vad Joline gör om dagarna nu, ganska ofta.. om jag säger NEJ till henne så skriker hon rakt ut(argt och snabbt) och sen blir hon tyst!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: