Jobbintervju, Im so happy!

Publicerat 2011-03-31 10:30:28 | i kategori

Dagen kan inte starta bättre än såhär! Dom ringde nu ang min intresseanmälan som jag la in i förrgår. Jag hade inte tålamod och vänta på ifall dom öht bläddrade i min anmälan, så jag skickade ett direkt mail nyss för 15 minuter sen. Och så ringde dom direkt och sa att dom nu fick ett mail i ansiktet och att dom faktiskt redan hade skrivit ut min intresseanmälan för att ringa mig(bara inte kommit så långt än).
Kl 13 idag ska jag vara där, så jag fick ringa dagis och be dem ha J lite längre idag. Hon ska ju egentligen hämtas 13.30..

Jag är så pepp, jag vill verkligen det här! Hoppas hoppas deras känsla är samma som min så jag får dehär jobbet.. Jag gissar att det är start redan de närmsta dagarna isf :o) Jag kan ju lätt erkänna att jag är sådär galet nervös.. Vem skulle inte vara det efter att ha vart hemma 1½ år..

Magkänslan säger att detta kommer gå skitbra! Jag är superglad aatt dom iaf nappat min intresseanmälan.
Håll nu en liten tumme för mig att jag får jobbet!
Postat av: Linda

Håller tummarna för dej! Kramar

2011-03-31 @ 12:41:36
URL: http://linchisblogg.blogspot.com
Postat av: Viktoria

Var har du sökt jobb då???

Håller tummarna att det gick bra..

2011-03-31 @ 18:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: