Jag och joline lämnar sjuklingen för lite ...

Publicerat 2011-03-04 14:17:16 | i kategori

Jag och joline lämnar sjuklingen för lite lugn och ro för hans del. Så vi åker mot ikano en sväng för att spana in en ny matta till vardagsrummet, och lite annat på våran 'behöver ha lista'.. Jag älskar det faktum att det är fredag idag. Myskväll, god mat och lets dance. Och vetnivad?! Jag tänker gå in på spritapoteket och köpa vin oxå. Det kommer sitta fint till maten ikväll som består av min nya favorit; rotfrukter i ugn, fast idag blir det kött till istället, mums! Vad är era planer för denna härliga veckodagskväll?

Postat av: Tova

ÅHHH vad gott! Både vin och rotfrukter i ugn.... mums :)

själv ska jag faktiskt på middag hos en vän som fyller år, och kanske lite utgång efter det, hehe :) inte alltför ofta det händer...

Kram

2011-03-04 @ 15:03:45
URL: http://trasslet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: