Idag startade vi om, på dagis! Joline tyck...

Publicerat 2011-03-07 16:48:11 | i kategori

Idag startade vi om, på dagis! Joline tyckte inte de va något för henne idag. Även fast jag va kvar hela tiden så sprang hon ändå till sin hylla och ställde sig bakom kläderna och va ledsen.. Ingen fick prata med henne och hon bara petade i maten.. Väl hemma igen så va hon på bra humör och åt nästan en vuxenportion. Jag tror damen anade att jag skulle gå ifrån dagis utan henne :( men de va ju inte planen idag eftersom vi börjar om på nytt. Hoppas hon är gladare imorgon! Nu, mot ica maxi och sen tar jag tvmyskväll.. Halv åtta hos mig, familjen annorlunda, och det där bebis programet :) hur är eran start på nya veckan?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: