Godnatt!

Publicerat 2011-03-31 23:02:53 | i kategori

Jag ska säga godnatt nu tror jag, bara de att jag alltid har så svårt att resa på mig, släcka ner överallt och sen lägga mig! Det är ju så skönt att bara sitta här ;o) Den där jäkla "jag ska bara" är elakheten själv. Det är ju den som gör att jag är trött imorgon. Nepp dags att ändra på sena kvällar lite mer nu. Även fast jag alltid går upp 07 med Joline så är det ju en helt annan sak att gå upp tidigt för att åka och jobba, då MÅSTE jag vara pigg och allert. Här hemma kan man ju vid trötta dagar sega omkring med pyjamas länge!

Joline somnade iaf 5 minuter efter mitt inlägg "knasbollar" där jag skrev att hon inte sov, hihi.. Men hon vaknade till här nyss och var alldeles yrvaken. Dags att ta med mig snörpan och sova!

Natti Natti på er!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: