+ eller bara tjock?

Publicerat 2011-03-19 21:45:34 | i kategori

Vad skulle ni säga om jag sa att jag var gravid och att jag skulle bli 2 barnsmamma? ;o) Ja jag vet såklart vad ni skulle säga.. "Jaa jag tänkte väl det, jag har tyckt ett tag att det kanske sett ut så"..eller hur!? Men då vill jag säga till er som tänkte tanken att ni har så rätt!!

Nee det har ni ju inte.. jag är bara otroligt mätt och svullen just nu!
Gud vilken god paj.. men bara skit på tvn.

Måla skrivbordetdags kanske? japp japp japp!

Postat av: I min lilla lilla värld

Men du skulle kanske vilja??

2011-03-19 @ 22:16:10
URL: http://Saratilling.se
Postat av: Linda

Haha du är rolig du, du är ju smal :) De är i väldigt hård papp/kartong så de är nog bittåliga. Joppe stoppar precis allt i munnen, men dessa har han faktiskt låtit bli. När fyller Joline 2 år? Menar du badet på sommarland eller badhuset? Kram

2011-03-19 @ 23:34:35
URL: http://linchisblogg.blogspot.com
Postat av: Viktoria

Tanken har faktiskt slagit mig=)

Men då behöver jag inte fråga nu då alltså...;-)

2011-03-20 @ 08:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: