Det ger mig sån ENERGI ♥

Publicerat 2011-03-29 23:33:03 | i kategori

Att ha mina vänner hos mig är mer än underbart! De må hända att det vart lite sisådär med den biten senaste året [när vi bodde i huset bjöd jag aldrig direkt hem någon], men jag är så glad att vi flyttade och att jag numera trivs sådär lagom bra hemma och tycker det är på ett annat sätt, kul att bjuda hem mina vänner igen. För trivs man inte i sitt egna hem så vill man ju inte ta hem någon! Hursomhelst. De må hända att jag och min allra bästa vän/barndomsvän inte ses så ofta längre men när vi gör det är det somom vi skulle ha umgåts varje dag! DET är så skönt med Sofia.. Och även om vi inte setts på ett år så kan vi sitta och prata om precis vad somhelst, somsagt precis som om vi hade umgåtts dagen innan också.. Vi är som öppna böcker, kan läsa av varandra hur lätt som helst, förstår varandra otäckt bra, och är väldigt lika i vårat tankesätt. Vi tycker väldigt mycket lika :o)

Sofia har alltså varit här ikväll och det blev ganska sent, hon åkte strax innan 23.. Tiden går fort när man har roligt, visst? Det har vart mycket trevligt! Vi ha pratat mycket, druckit kaffe, tittat i fotoalbumet på Joline från sekund 1 i hennes liv och några månader framåt, och vi har spekulerat galet! Jag älskar min lilla böna.

Inte nog ned det, igår hade jag besök av en också nära vän, Annelie! En vän som alltid stallt upp på mig [glad som ledsen], i vått och torrt funnits där under några jobbiga år[för mig]! Gud så skönt att tanka enegri igen! Jag mår så bra när jag fått vara med mina vänner en stund såhär.. Bara sitta i soffan och prata för så har båda kvällarna sett ut igår och idag!

Tack för att ni finns


Nu ska jag bara lyckas träffa Ann och Linda också..
Sen är ju hela jag tankad för ett år, haha! Saknar er.
Postat av: Anneliiie

<3

2011-03-30 @ 11:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: