Det är väl ett skämt?

Publicerat 2011-03-18 10:29:51 | i kategori

Joline och jag var upp kl 07, redo för dagis kl 08.. Men väl ute vid bilen satte vi oss fast på parkeringen. Vi kom loss efter 20 min sen ut på stora vägen, men jag vände och åkte hem igen, det går ju inte ta sig fram. På den biten jag åkte låg det 2 bilar i diket så mitt beslut va nog rätt!

Värst vad alla är sena på att skotta, och vart håller platen hus?
Men inte vi ;o) Och vi är också dom enda på området som skottat(kanske för det är flera äldre som bor här iofs), men jag var snäll och drog längan bort till grannens dörr också.. Folk har bara sopat 40cm utanför sina dörrar, jag begriper inte alls varför. för vad gör dom 40 cm när man sen ändå inte kan gå någonstans? haha.. Vi hade ju inte ens en snöskyffel men ni förstår att den här lilla icabutiken i närheten har PRECIS ALLT man kan komma att behöva.. det kan man inte tro!


Postat av: Charlotte - Mamma till Nikita

Fy för snön! Hoppas den smälter lika fort som den kom!

Så söt hon är! Riktigt händig tjej de där :)

2011-03-18 @ 17:17:21
URL: http://charlottegaines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: