Årets hittills absolut skönaste dag!

Publicerat 2011-03-30 19:03:29 | i kategori

Efter att jag sovit bort 4 timmar av dagen när J var på dagis så hade jag lite ångest när jag vaknade och såg vilket underbart väder det var som jag missat några timmar av, men antagligen behövde jag ju sova. Jag drog mig iaf iväg för att hämta J från dagis och sen dess har vi varit ute nästan hela tiden [förutom när vi ätit], fast fikat på bullar och glassbåtar[mina favoriter] gjorde vi ute :o) Vi tos oss också en promenad bort till loppisen nu i tidiga kvällen, men tyvärr inga fynd därifrån.

J vankar omkring här i sin morgonrock och det börjar verkligen bli dags för henne att sluta ögonen snart. Hon har nämligen bara sovit 15 minuter på dagen idag, men ändå vart på strålande humör. Nu ska vi vällingmysa!

 

Postat av: Linda

Vad skönt att du kunde sova så länge! Då behövde nog din kropp lite extra sömn. Och du hann ju vara ute på eftermiddagen, härligt! Kram

2011-03-30 @ 21:19:21
URL: http://linchisblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: