Onsdag!

Publicerat 2011-01-19 22:39:21 | i kategori

Ikväll somnade Joline tidigare än igår, tummen upp för 21.30 istället för 23.30! Jag tror vi behöver komma ut lite mer så hon får mer frisk luft och leka av sig mer, men ibland är det inte fullt så enkelt utan vagn. Men snart så! Och nu när inte hela trädgården är täckt av meterhög snö så är det enklare att gå ut och gunga osv igen. Det får nog bli så imorgon :o) Mamman själv behöver också sätta fläsket i gungning ;o)
T jobbar igen och ikväll njuter jag av lugnet mer än någonsin, dock jävligt tråkigt att viasat har stängt av typ alla våra kanaler *arg*. Så vi har inte ens 4an så mitt nyhetsmorgon går bort imorgon. Fast jag tror jag överlever, det händer ju ändå bara så mkt skit här i världen så vad ska man lyssna och se på det för? ;o)

Jag vill oxå säga att jag är så oerhört tacksam och glad för de underbara människor jag har omkring mig, jag känner mig lyckligt lottad att få vara i erat sällskap. Tack för att ni finns och är så snälla!


Nu åter till mina ostbågar och cola ;o)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: