Torsdag

Publicerat 2011-01-27 12:30:34 | i kategori

Godmiddag! Här hemma har vi hunnit bli männiksor, dusch osv avklarat. Sessan somnade precis efter ett hysteriskt utbrott. Det var nog sömn som behövdes, hoppas bara inte det är sjuka på gång. Vi som klarat oss så bra från allt! Nu ska jag försöka ta tag i håret, sen får vi se om vi kanske går ut en sväng när J vaknar. Hon älskar ju att vara ute och gå.

Jag fick hem tyget igår, som jag ska klä stolar med..våra 4 stolar till de runda glasbordet. Det blir nog kanonbra. Jag ska även använda det till kuddfodral och duk om det räcker, men det tror jag. Det var en rejäl bit.

Btw, så kommer nya vagnen nästa vecka. Tisdag eller onsdag ;o) Gött å slippa tänka på det sen när man ska iväg någonstans..

Nu fönen..
Postat av: Linda

Vad kul med ny vagn. Vilken modell?

2011-01-27 @ 13:09:01
URL: http://linchisblogg.blogspot.com
Postat av: Linda

Jag har också letat efter den ljuslyktan som är som en krona. Till slut hittade jag den i Haga i Göteborg. Den fanns tyvärr bara i svart men jag köpte den ändå och sen fick Jonas spraya den vit. Hon i affären där sa att den vita hörde till 2009 års kollektion och hon visste inte om den skulle komma in igen :( Jag vill ha fler!

2011-01-27 @ 13:25:12
URL: http://linchisblogg.blogspot.com
Postat av: Sara

Vad hände med den gamla vagnen och vad blev det för någon ny? Kul med vagnar :)

2011-01-27 @ 14:16:31
Postat av: Malin - Mamma till Alice & Lowe

Hehe! :D

Det är helt okej, jag såg inte dig ;)



Hitta ni något roligt då?

Kram

2011-01-28 @ 17:01:48
URL: http://alicesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: