Pannkakor till middag!

Publicerat 2011-01-14 16:57:33 | i kategori

Oerhört seg dag. Vaknade tidigt(07.00), somnade om på förmiddagen med J. vaknade kl 12 igen. Och nu har det rensats förråd och fyllt på skräphögen ännu mer. Men nu ska de la inte vara så mycket kvar att rensa. Lite tillkommer väl när man ska packa sen när man kommer på att "den här behöver vi ju inte". Men det underlättar ju en hel del att ha fått bort det värsta! Så nu när vi åker mot linköping, borensberg eller motala för ärenden så kommer lite skräp i taget tas med, så är man snart av med det :o)

Just nu står jag och steker pankakor till hela la familja. Emm Erik Tobbe och Joline spelar tv-spel(eller Joline kanske t o m har somnat nu?). Hon gjorde en vurpa för en liten stundsen så tårarna sprutade en stund och en blå bula i pannan blev resultatet(den första om jag inte minns fel), "den där elaka trappen som ska envisas med och dra upp henne jämt alltså" haha..
Man får absolut inte slarva med att stänga grinden, för hon är där som ett klistermärke direkt, men nu hade vi glömt det och hon skulle ha med sig en bok upp så det vart lite klumpigt. Annars utan saker så klättrar hon upp utan problem.



Jag springer här mellan raderna och vänder på pannkakorna, kanske dags att fälla ihop locket nu så det blir någon mat färdig snart ;o)

See you later..

Postat av: Carro

Gött me pannkakor, Loke gillar inte det :S eller de var iofs länge sen vi prova nu så jag kanske skulle göra det igen ;)



Tack för din kommentar!! Det kommer bli bra i slutändan, det blir det alltid men det är svårt innan man kommer dit :/ o de e ju nästan jobbigare för oss mammor o pappor tror jag .. Men jag menar, ingen tar ju lika bra hand om ens barn som en själv ;)



Man vet ju iaf att de har super kul så fort de vant sig :) det e väl de man får tänka på :)

Hoppas ni får tar på nån på måndag då... Dom o deras tider ^^

2011-01-15 @ 09:07:18
URL: http://carolinekalvelind.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Ja visst va det snyggt! Blir nog linköping på fredag ;)

Puss!

2011-01-15 @ 09:23:38
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Linda

Pannkakor hade inte varit helt fel just nu!

2011-01-15 @ 12:06:40
URL: http://linchisblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: