Time flies..

Publicerat 2011-01-21 02:13:41 | i kategori

När jag låg där med Joline på magen hemma i soffan, just då, det ögonblicket bilden togs så tänkte och sa jag till Tobbe; att den här tiden när hon är såhär liten och ligger på ens mage är snart förbi! I samma sekund som jag sa det tänkte jag; fast tiden går nog inte riktigt så fort som alla föräldrar säger!




Men jäklar så rätt dom hade ;o)





Mammas lilla
det är så otroligt underbart att se dig utvecklas varje dag..
Se dig lära allt mellan himmel och jord..
Från att bara ligga ner och sprattla med benen och gny till att prata, krypa, äta, gå, kramas, pussas, se att du förstår(hämtar leksaker man säger), ge oss slängpussar, vinka, busa, bära ... ... ..

De senaste hon visat oss är slängpussarna när pappa åker till jobbet, likaså vinkar.
Hon klappar mig på benet ibland när jag säger; klappa mamma! Och häromdagen sa jag; klappa mamma! och hon klättrar upp i soffan i mitt knä och klappar mig jätteförsiktigt på bröstkorgen(under halsen), mysigt.
Och igår när vi låg på täcket på golvet framför tvn och myste så sa jag det igen; då reser hon å sig och sätter sig mot mig, helt tyst och klappar mig på kinden! Det värmde såpass att jag vart tårögd och log så stort jag bara kunde, det gick inte sluta le.
Vad gör ungen då då? haha KLAPPAR HÄNDERNA(för första gången).. Då va hon ju duktig é klart!

ÄLSKADE UNGE du gör din mammas dagar varje dag, varje minut ♥

Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Härligt inlägg. Och ja, tiden går fort när man har barn. Mina barn är 7 och 4. Känns som det var igår de var bebisar. :-)

2011-01-21 @ 08:19:51
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: caroline

jag smög faktisk iväg :S

kände att det var det bästa just då... usch jag har så svårt för att se honom ledsen, men på måndag är det hardcore som gäller :( då kommer jag lämna honom 9.30-12 den veckan o då nästan på en gång i tamburen... usch och fyyy vilken nojig mamma jag är :D



2011-01-21 @ 14:28:18
URL: http://carolinekalvelind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: