Gud vad jag älskar volvon vi har. Den tar ...

Publicerat 2011-01-07 20:58:52 | i kategori

Gud vad jag älskar volvon vi har. Den tar sig fram överallt i nästan alla väglag, förutom vid bensinstopp då, haha. Men de kan man ju knappast beskylla bilden för:) Pålitlig helt enkelt. Som en bil ska! Den dagen T överväger att sälja den så överväger jag nog att sälja honom haha! Rätt va?

Postat av: Angelica

Hej! Tack för din fina kommentar=)

klart du får vara nyfiken :P

jag har en sony systemkamera ingen märkvärdig, men 50/f1.8 mm objektiv! bästa köpet enligt mig=)

har ingen extern blixt, utan kör oftast med dagsljuset ;)

men nästa inköp blir nog en blixt..



jag tror inte du ångrar dig om du köper ett 50mm objektiv=)

För det är Joline du mest vill fota eller förresten? för det är ju ett porträttobjektiv=)



Hoppas det gått bra med lägenheten=)

Kramar!

2011-01-07 @ 22:47:46
URL: http://angiiesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: