Villervalla purple.

Publicerat 2011-02-03 11:23:32 | i kategori Shopping/Tips

Igår på dagen innan J blev dålig så var vi på stan en sväng för att posta JA till dagiset och fixa däckprolemet på vagnen.. Och då sprang vi även in på baboon och kollade in villervalla nyheterna. Tror ni jag gick tomhänt därifrån? Svarar jag JA så ljuger jag ;o)

Det lila hamnade i hennes garderob ;o)

 

Och om jag ska vara helt ärlig så var det nära att även det turkosa följde med.
Och så kommer det troligen bli också fast inte igår, hihi ;o)

 

 Det fanns mycket annat fint också såklart, men ibland får man hejda sig!
Det joline verkligen behöver i sin garderob nu är såna långärmade tunna tröjor. Och villervallas är perfekt!

Tips!
 För er som inte bor här i motala så har dom även en webshop!
 Dock så kan man inte beställa just villervalla på nätet eftersom det bara säljs i den fysiska butiken.
Men dom har mycket annat fint :o)
Och så mycket vårnyheter verkar inte ligga uppe än heller, men det borde ju dyka in snart!

Postat av: Linda

Den lila tröjan och byxorna var jättefina. Kommer passa sötisen perfekt :)

2011-02-03 @ 12:33:31
URL: http://linchisblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: