Shopping!

Publicerat 2011-02-09 21:03:25 | i kategori Shopping/Tips

Kvällen är här men för oss slutar den inte än på några timmar, (för mig) ska jag väl säga för Joline har redan somnat men elaka mamman måste dra upp henne sen och dra på henne ytterkläderna för att åka och hämta pappa T från träffen han är på. Det blev lite tokigt men hem måste han ju såklart och J fortsätter nog sova i bilen så det ska nog gå bra. Jag tror inte ens hon kommer reagera när jag klär på henne ;o)

Idag hittade vi vad vi skulle..
Regnkläder - check!
Jacka till mig - check!
Och lite till - check?? haha..

Det är så lätt hänt att mer följer med, det är somom grejerna ropar på en ibland och man aldrig blir av med dom. Dom lixom tystnar inte förns dom hamnar i köpepåsen, och vem orkar lyssna på deras tjat? haha, konstigt dedär! Visst?

 
Jolines regnkläder från intersport.

 Min jacka hittade jag ingen bild på nu, och den var inte så värst speciell, en enkel vanlig svart mittemellan vinter/vår-jacka från teamsportia!
Jag kan fota imorgon för nu har jag ju min älskade kamera :o)

 Det som vart lite till är..



 Leggings från name it.

 
 
 Och en skjorta till mig från vero moda.

 Eftersom jag bor i leggings så är det ganska jobbigt ibland att hitta överdelar då allt måste vara av lite längre modell.. Jag kan verkligen inte ha jeans, och köper jag ettpar jeans så använder jag dem en gång sen åker ändå leggings på så nu har jag gett upp det där med jeans! Jag äger inte ett endaste par.
(I dont like it at all = ren bekvämlighetagrej).

Återkommer nog senare..
men då sover säkert ni, jag har en svag känsla av att det blir en sen kväll/natt för mig.

Så natti natti på er som inte är uppe sent med mig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: