ZzZzzz!

Publicerat 2011-02-07 01:37:21 | i kategori

Joline har velat sova hela kvällen från 18-tiden. Och hon brukar aldrig somna för natten före 21. Hon har vart slö och inte alls velat bli petad på(vilket jag gjort ganska ofta), och jag har kollat tempen med jämna mellanrum också vilket heller inte brukar vara så roligt, men ikväll har hon mest sett ut som "ser det ut som jag orkar bry mig!?" så slö har hon vart. Men med alvedon 2 omgångar har tempen hållt sig lågt.

Hon vaknade till vid 00.30 vad jag antar var av törst, för hon hävde i sig en hel flaska äpplejuice! Sen har vi pusslat och busat försiktigt i sängen nu en stund. Och nu ligger hon ner här brevid i sängen och halvsover igen. Har nyss pyttsat i henne alvedon så hoppas hon sover gott inatt. och är pigg och glad imorgon.

Älskade lilla barn, jag önskar jag kunde ta den dumma sjukan från dig!

 


Update: hon sover som en stock nu några minut senare ;o)

Postat av: i min lilla lilla värld

Dumma dumma sjuka. Krya på er

2011-02-07 @ 08:09:23
URL: http://saratilling.se
Postat av: Charlotte - Mamma till Nikita

Stackars liten :(



sv: Vad skönt! Det vore ju helt underbart med uteplats när man har barn, men vi har iaf balkong :)

2011-02-07 @ 11:11:40
URL: http://charlottegaines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: